Gosiga gossar

Idag fick jag världens finaste julkort! Det var ifrån familjen Trygg, och på kortet var det Lucas och Oscar, guud va fint:) Tack så hemskt mycket, det förgyllde verkligen min dag!
Vad händer ikväll då mån tro? Jo.just det! Det är ju Idol finalen idag och det måste man ju se. Hoppas och tror att Kevin vinner, Alice är faktiskt inte lika bra. Från det ena till det andra, gud va skönt att det är helg! Den här veckan har gått fort men känner mig så trött, behöver verkligen sömn.

Dagens bästa:
Att det är Fredag såklart:)
Dagens sämsta: Att det aldrig kan sluta snöa,nu räcker det!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul att du gillade kortet på våra gossar!:-)

Jag ÄLSKAR SNÖ!!! Det får inte töa ort nu för då skyller jag allt på dig och blir sur! Hihi!

2008-12-12 @ 17:28:20
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: ???

Hörru! Du kommer aldrig någonsin få redan på vem det är som skriver. Så skyll inte på någon. Det enda du har att skylla på är dig sj. Det är du som har skapat allt detta. Plus din kusin.

Låt alla vara. Lev ditt så kallade "drömliv" med den du "älskar" och lägg ner. NU!

Ser jag en anda liten typ av "svar" på din eller din fula jävla kusins sida kan ni ju hälsa era underbara killar : FARVÄL! Känner dig mycket väl nu och jag kan lätt väcka dig ur din dröm!

2008-12-17 @ 20:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0