Late update

ursäkta mig, skulle ha uppdaterat igår men det gick inte! Datorn har börjat krångla av någon konstig anledning,blir så sur!


Igår fixade jag och Jonatan årets pepparkakshus! Men direkt när vi var klara frågade han " ska vi inte äta upp det nu då?" haha!



Ringde till Sandra alldeles nyss,trodde jag skulle få mig en dos av källbotten idag,men det kan jag bara glömma! Dom är sjuka,stackars er:( hoppas ni blir bättre! Ska väl försöka komma på någonting annat att göra idag då. Det är ju världens tråkigaste väder ute också!! Har inte fått sol på flera veckor snart, va är det för fel!! Ska bli skönt att åka till nåt soligare land.....snart hoppas jag;)

Dagens bästa: Frukosten! Lyxade till det lite idag;)
Dagens sämsta: sjuklingarna i Källbotten:(

Ha en bra Söndag, sjuka som friska!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ert pepparkakshus blev ju kanonfint det med! Ni hade lite mer godis på, så det såg ju lite godare ut! =) Hoppas allt är bra med dig annars! Kramar

2008-12-17 @ 11:54:50
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0