Sammanfattning av en underbar helg

Nu ska jag berätta lite om min helg för er! Jag och Jonas åkte som sagt bort...vi shoppade och hade sån tur att vi hittade varsin jacka på Carlings, skitsnygga också för den delen! Efter det så åkte vi till hotellet och tog oss ett bubbelbad...det var helt otroligt mysigt...kunde inte bli bättre:) Lite senare så var det dags för lite krubb, gick ner till resturangen och beställde varsin fläskfilé...mums! Sen var det bara att korka upp en flaska och njuta ytterligare hehe... Synd dock att vi glömde digitalkameran:( blev inte så bra bilder med mobilen...det hade ju kanske varit lite roligt att visa Jonas tomteskägg han fick till av badskummet;) Efter en mycket god nattsömn så åkte vi vidare och hamnade på IKEA...I love it! Hittade en hel del bra saker, blev helt sjukt förälskad i en liten lampa och självklart åkte den med hem i påsen:)
När vi kommit hem bar det iväg till våra bästisar i Källbotten. Jag och Sandra fixade till en Tacopaj som vi smällde i oss! Var en lyckad kväll det med. Tänk att jag fick ihop en sådan händelserik helg med så några rader, bra gjort av mig;)

Hej på er!


Liten instickare bara: Vore ju roligt om man vill lämna namn när man skriver kommentarer, det är ju lite tråkigt annars. Vågar man ljuga och hitta på saker så vågar man väl ändå lämna sitt namn...fegis, hahahaha!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du är bra på de där med att göra en händelserik histora kort;) Om du förstår vad jag menar!

Tyckte också att din lilla instickare där va bra, rätt i trynet på den! Haha!

2008-12-08 @ 20:50:00
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter som ni har haft en mysig helg och det var ni väl värda...men jag tro ändå att ni hade haft ännu roligare om jag hade setat där i mitten av bubbelbadet och schamponerat ditt hår och klippt Jonas tånaglar...men vad vet jag...Haha

2008-12-09 @ 11:18:33
URL: http://jennyerxon.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är trist att man inte lämnar namn, ja. men med tanke på att du själv är anonym med vissa saker kan lika gärna jag vara det också? idiot.

2008-12-10 @ 21:38:28
Postat av: Sandra

Till patetisk anonym:

Har du inte gett upp än? Det finns ju bara EN som är avundsjuk på Becca och de är inte svårt att lista ut vem de kan vara som skriver omogna kommentarer! Tycker att DU kan lämna Beccas blogg till dom som läser och är intresserade, förstår inte vad de är för vits att läsa om man ändå inte gillar personen som skriver?

Det är bara dig själv du förstör för... Din lilla...

2008-12-11 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0