Sjukt rolig helg!

Fredagen var jätte rolig! Hela syskonskaran Ivarsson  festade till och drog ut på stadens gator... Antar att fiffi var riktigt nöjd över sin 18 års fest;)
Lördagen blev också lite av en party dag. Jonas hade lite fest här hemma med hans bror och vänner....och självklart var jag också med:) Kände mig tyvärr lite febrig ett tag, men det gick över.....trodde jag!? 
Så nu sitter jag här och snorar och halsen svider.... Inte nog med det, så åkte jag på en släng av magsjuka inatt...jättekonstigt! Vaknade typ 2.00 och kände mig lite illamående...sen bar det iväg in i badrummet:( Stackars Becca va? Nä, nu måste jag försöka bli frisk...annars blir det här inte en kul jul!

Återkommer vid ett friskare tillfälle!

Hej rå!


Kommentarer
Postat av: jenny

Hej Beccs!



Har inte haft nån dator till hands på länge så jag såg din kommentar nu...ingen aning vad det kan vara för fel om du inte kommer in? Det låter ju skitknepigt :/



Kram

2008-12-29 @ 00:00:36
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Jämpa

Hej igen beautiful!



Jag kom på att jag kunde ju testa om jag kom in på din bloggish och det gjorde jag?



Det kanske bara var nått task jusst den dagen?



Puss och Kram

2008-12-30 @ 13:22:57
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0