Skakande värre!

Idag har jag börjat jobba på ett nytt ställe. Trivs väldigt bra än så länge:)
Det var så pinsamt i morse...! Jag stressade som fan, skulle hinna ner till chefen innan jag började jobba. Sen när jag kommer in så ber min chef mig att skriva på ett papper....hm. Bara det att när jag stressar på morgonen så blir jag totalt skakis i händerna, vet inte va det beror på??Nån som vet kanske.....? ja ja iaf, så jag försökte skriva med min skakande hand....han måste ju tro att jag är värsta nervvraket lr nåt;)  Det slutade med att chefen fick skriva åt mig helt enkelt....Han blev ju helt förvånad över mina konstigt skakande händer..he he. Herregud säger jag bara, men riktigt normal har jag väl aldrig varit haha!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Häj Beccasin!



Grattis till jobbet! Vart jobbar du? Fan va sköj! Vi ses på tok för sällan!



Puss och kram

2008-12-02 @ 16:49:48
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0