Syskonkärlek

På fredag kommer mina bröder till L-A, och det ska bli himla roligt:) har saknat dom i massor! Dom kommer nämligen för att fiffi min lillasyster  fyller 18 år , den lilla skitungen! Det känns verkligen konstigt att hon kommer att få tillgång till krogen...tänk om jag skulle möta henne där..!? Nu måste jag föregå med gott exempel också...puh;) 
Nä, nu är det det dags att gå till sängs känner jag, ska ju upp tidigt och jobba. Får se imorgon om jag knåpar ihop nåt nytt här på bloggen.

                                                                                    
                                                                   mina bröder Johan & Jocke <3      

Godnatt mina vänner och andra jag inte känner;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörrudu!!!!!

2008-12-18 @ 19:23:40
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0