Snart är det jul igen!

Snart är det jul och då måste man ha lite gottgott i magen, därför har jag börjat lite smått med julbaket:) Idag blev det nougatbollar! Imorgon blir det nog saffransbullar eller ett pepparkakshus eftersom Jonatan kommer imorgon, han tycker det är jätte kul att baka, får se vad det blir?!  Cheesecake är ju också  himlans gott,men det är väl inte så juligt he he. Nä,nu har jag inte tid med det här längre... Återkommer förhoppningsvis imorgon;)

Dagens skörd;)


Mitt och Jonatans hus från förra året! Synd att man inte kan konservera lr nåt hi hi..



Ha en mysig onsdag!
  






Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom där bollarna har du väl redan tryckt i dig förstår jag! Aldrig kan du bjussa på nå gott!! Jävla gam...

2008-12-10 @ 21:58:17
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0