Diskmaskin!

JA! Idag får vi en diskmaskin! Hatar att diska för hand, och nu slipper jag det. Men å andra sidan så kan vi inte sätta in den fören vi är klara med köket. Så jag får stå ut att diska ett tag till..........:( 

Usch, vilken tråkig dag! Hatar det här vädret. Jag var till Falun en sväng igår, och där var det sol minsann. Vi bor väl i någon svacka där det alltid är skitväder!
Jag kan inte lägga ut bilder på bloggen heller!! Vet inte va det är för fel, blir så förbannad på krångel!!
Nej, nu ska jag fokusera på att det är Fredag, och då ska man vara glad:) Ska vara chaffis ikväll, så det blir ju roligt att köra på fyllskallar ;-)

Ha en trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0