Ett gott skratt förlänger livet!

Idag har jag tränat magmusklerna minsann, om skratt räknas som träning haha!? Har tillbringat halva dagen med min kära granne Hanna och vi flippade ur totalt ett tag och bara skrattade, som vanligt med andra ord;).
I det här gråa vädret måste man ju liva upp vardagen lite. Måste även tillägga att November är enligt mig den tråkigaste månaden på hela året!! Fy sjutton, kan inte komma på en positiv sak med allt regn,rusk och blåst! Mörkt är det också, hela tiden nästan! Om jag fick skulle jag avskaffa November månad, om det gick förstås....
Snart blir det desperate housewives, Christine och brothers and sisters ,det ska ju självklart ses! Kvällen är räddad:)


Kommentarer
Postat av: Jenny

2008-11-19 @ 18:47:32
URL: http://jen
Postat av: Jenny

Hehe jag var lite snabb på knappen nyss, därav den konstiga tommma kommentaren här innan :P



Tack för berömmet iaf gullhöna! Och Beccersh, du vet var jag finns om du behöver prata av dig!



Puss och kram

2008-11-19 @ 18:49:36
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, känns inte som jag har något behov av att ringa dig. tyckte bara att det kändes onödigt att du var besviken på han osv. jag är inte den som tycker om att stå bredvid och skratta ner åt någon. nej, sant. jag VET inte vem det är du skriver om, men jag kan ju ana. du kan ju alltid radera kommentarerna av mig och lägga till mig på msn så kan vi snacka där om du vill.

2008-11-20 @ 15:39:34
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0