Falsk-sång och Idol !

Idol det är ju ganska underhållande. Men jag kan inte förstå att den där skitungen får vara kvar...han sjunger så falskt! Fattar inte varför det är så jävla populärt med falsksång nu för tiden? Jag trodde Idol var ett program för människor som kan sjunga. Nä då,i Svergie letar man väl efter nån som sjunger lika falskt som Håkan Hellström. Ja, han sjunger falsk! Det finns väl dom som kan lyssna på sådan musik, men det kan inte jag,det är det värsta jag vet!!!
Tacka vet jag American Idol och vinnaren David Cook, han kan sjunga på RIKTIGT!




........ser fram emot att höra Robin E, det är ju Rock som gäller ikväll!! Jag och Jonas ska hem till våra bästisar in the Källbotten;) Ska bli kul det, saknar er redan allihop!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älska Johan Palm! Hahaha och Håkan med ;)

2008-11-07 @ 10:47:49
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0