Halloween party!

Igår var jag hemma hos Linda och Daniel på halloweenfest. Jag hade jätte trevligt, dom hade verkligen lyckats med allting! Självklart blev jag väl lite väl susig i skallen men det är ju bara halloween en gång om året....ha ha. Synd att jag glömde kameran bara, skulle varit kul att dokumenterat hur snygga alla var!! Jag och min kära kusse Sandra var utklädda till french maids....



Så här såg vi inte ut i slutet av kvällen kan jag säga..!

vet inte riktigt va sandra har för problem egentligen...hi hi



Tack Linda och Daniel för en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv! Var jätte roligt att du ville komma! Och skitsnygg var du ;)

2008-11-02 @ 18:24:23
URL: http://lindaangelin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Undrar vem faaan de är som har problem egentligen??!:)

2008-11-02 @ 18:37:49
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Alexandra Burell

Som sagt nu börjar kusinerna bli lite allt för närgångna...elr? hahaa!

2008-11-04 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0