Ur ett barns mun

För någon dag sen var min sambos son Jonatan här som är 8 år. Vi började prata lite om julen och tomten. Jonatan berättade lite om vad han önskar sig i julklapp...då lät det så här...(Jonas heter min sambo)

Jonas: Ja,du Jonatan, vi får se vad tomten kommer med,he he.
Jag: Men inte tror väl du på tomten fortfarande, pedagogisk som jag är;)
Jonatan: NÄ, HAN ÄR JU DÖD FÖR LÄNGESEN!! Jag tror det var Jesus eller nån som dödade tomten...!

HA HA jag tyckte det lät riktigt roligt faktiskt, va får barn allt ifrån? Dom är riktigt härliga dom små:)

Slänger in en bild på killarna i mitt liv!





Kommentarer
Postat av: Anonym

va gulligt!!

2008-11-22 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0