Vad ska jag äta?

Då sitter jag här igen, hungrig som bara den. Det är så jobbigt att komma på vad jag ska äta? Är så trött på "det vanliga" dvs pasta, korv, köttfärssås osv...
Jag vill prova nåt nytt! Eftersom jag älskar att laga mat så borde jag väl kunna komma på någonting, tycker jag!? Kanske nån slags gratäng, mmm:) Nja, får se vad det blir.
En sak är klar iaf, vill absolut inte ha pizza lr hamburgare....blä!
Husmanskost ska det va, det är godast:) Grönsaker i massor ska det oxå va, det är ju kanon gott det.
 Gud, det här inlägget var väl kanske inte så roligt hehe....men är man hungrig så är man!

See ya!


Favorit rätten!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är ju så att i familjen Ivarssons, där äter man när man har tråkigt;-) Kan inte annat än förstå om du är konstant hungrig när du töjer ut magsäcken på dette vis!;)

2008-11-24 @ 19:22:38
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va ska jag äta? Va ska jag äta?

2008-11-24 @ 22:34:59
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0