Hallå!

Usch va längesedan jag skrev här på bloggen, har inte riktigt haft tid eller lust faktist. Finns inte så mycket att skriva om, jag bara jobbar och kommer hem, äter och sover...fast idag så fick jag tvätta lite som omväxling....åh va kul :P  Måste väl gå ner i den otäcka källaren snart och hänga upp allting...drygt! Skönt när det är klart, har i ärlighetens namn ingenting att ta på mig för tillfället. Fattar inte att jag säger "Jag har fan inga kläder" det konstiga är att jag får snart inte plats med allt i skåpet eller garderoben..borde nog kasta lite som jag inte använder, eller snarare VÄXT ur. Ja ja, nu måste jag ner i underjorden och hänga tvätt. 
Ha re gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0