En rolig dag

Snacka om att jag har varit på skitbra humör idag =) vet inte varför men det kan vara vädret och det kan ju oxå vara det att jag och Pilla har haft så himla roligt på jobbet idag! Jag har skrattat som aldrig förr, jag har även gjort bort mig totalt...vräkte ur mig lite skojiga kommentarer i ett fikarum, märkte liksom inte att dom hade stormöte i rummet brevid samt att deras dörr var öppen, hoppsan..knäpptysta va dom oxå ;) Hehe, typiskt mig ;)

Har nyss druckit kaffe med min far, kul när han tittar förbi tycker jag =) Som vanligt är min gubbe och repar, tycker att han kan ta och masa sig hem nu....hade tänkt att vi ska kolla på en film innan det blir alltför sent. Nej, nu ska jag göra mig lite kvällsmat som är det bästa jag vet ;) Kan inte gå och lägga mig hungrig då somnar jag aldrig...

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0