Onsdag

Ännu en dag med jobb och stök...slutade faktiskt tidigare idag och det var otroligt skönt! Men idag hamnade jag inte framför tv:n heller, Alexandra kom hit och utnyttjade mig lite ;) Jag gjorde lite slingor på henne, får se om det blir bra...(det blir alltid bra när jag fixar hennes hår ) hehe
Snart ska jag slänga mig i bilen och gasa iväg till affären, måste fixa nå käk idag...men vad!? Är alltid lika svårt att komma på nåt som är relativt billigt och snabblagat. Igår gjorde jag thaiwok det blev kanon gott, stackars Jonas som fått äta det igår, till lunch och nyss när han kom hem....han ska ju repa och då hinner jag inte alltid laga nåt innan han sticker. Det är ju jag som står för matlagningen här hemma, vore ju roligt om min kära sambo gick en matkurs eller liknande ;) Nä da, tror inte jag hade vågat äta den maten iaf ;).....lr kanske.
Nu måste jag återgå till Alex skalle....
Hej Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0