Sjukt jobbigt

Har precis börjat på ett nytt jobb, har jobbat 4 dagar och nu har jag blivit sjuk:( Kan det bli värre än så? Är jätte snorig och rosslig i halsen plus att mitt vänstra ögonlock sväller upp emellanåt. Imorse när jag vaknade fick jag lov att gå upp och skölja ögat innan jag kunde öppna det,  igenklistrat...usch va äckligt va? Tur att det är helg nu iaf så man kan vila upp sig, men på Måndag ska jag fixa ett besök till farbror doktorn. Orkar fan inte vara förkyld jämt och ständigt..måste ju vara nåt som inte riktigt stämmer...?
Nog om mina sjukdomar, idag är det Lördag och jag ska minsann ta mig ut och lapa lite solsken:D Kan nog även hända att vi tar en vända till Borlänge...får se hur vi gör?
Krya på mig!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0