Underbara Fredag

Äntligen helg! Efter en riktigt tuff arbetsvecka så ser jag jag verkligen fram emot att få sova ut riktigt ordentligt imorn, av med alla telefoner för den här helgen ska REBECCA få sova!
Men jag kommer säkert vakna före 9 iaf, men då har jag inte vaknat av väckarklockan ....=)
Vilket underbart väder vi har (väntar bara på ett bakslag) man kan ju aldrig få ha sol för länge...dessa vädergudar blir jag aldrig klok på :P
Om ett par timmar ska jag köra min kära sambo till Gränges, han ska spela lite med grabbarna och säkert sluka en och annan öl också kan jag tro..hehe. Vad ska jag göra då? Se på tv och äta upp min lunch låda som jag lämnade kvar hemma, mos och fiskpinnar på en Fredag, aldrig! Nä, det får nog bli något annat onyttigt för det är jag värd haha.

Ut och njut av solen, man vet aldrig hur länge den visar sig!
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0