Min helg i bitar

Idag blev det en riktigt härlig promenad i solen. Man vill ju ta vara på dom här fina dagarna man vet ju aldrig när det blir sol nästa gång?! Igår kväll blev det också en liten promenix nere vid Piren, vi (min sambo och jag) är faktiskt himla bra på att röra på oss under  våren och sommaren men under vintern skulle man kunna säga att vi går i ide ;)

Vi tog en tripp till Borlänge igår, det var ju marknad...men det var då inte mycket till marknad kan jag säga. Men som tur är så finns ju Kupolen också =) Hittade inget speciellt men det är alltid kul att kika runt lite. Ok, jag hittade en rea klänning som kostade 99 kr på Gina tricot, skitsnygg! Självklart åkte den med hem, klänningen alltså =)
Nu ska jag gå och värma upp våffeljärnet....
 Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0