Lördag=godis

Nu har min gubbe dragit iväg på spelning, så det är bara jag och Jonatan hemma. Eftersom jag är hemma med jonatan idag borde jag få vräka i mig godis:) Det hade jag iaf tänkt..hehe. Alla andra ska ju ut och svänga sina lurviga idag, men inte jag inte....snyft! Men nästa helg blir det inge stillasittande för mig inte...nono:) Man måste ju passa på så länge man är ung;) Men ärligt talat så har jag ingen ork att vara ute i svängen den här helgen, känns skönt att bara sitta stilla och äta,äta och äta;) Vi hade ju liksom tänkt att dra till källbotten idag och glo på melodifestivalen...men jag tycket att det kan SLUTA SNÖA!! Jag blir galen... 
Nä nu ska jag ta och ringa till härliga Sandra....hehe

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0