En god kväll!

Melodifestivalen igår var väl ingen höjdare precis....:( Tänk att dom bästa låtarne åker ut!! Ja ja, skitsamma vi åker väl snart ur hela tävlingen ändå:P Men det var kul att vara hos källbottningarna, hade jätte trevligt ( med min godispåse i soffhörnet...haha) Jag och Sandra fick oss ett par goda skratt igår, tack vare Petra Mede...hon kan ju faktiskt vara lite underhållande emellanåt. Men kvällens höjdpunkt för min del är ju dock den grymt heta Erik Segerstedt....mmums! Men jag tyckte faktiskt att låten "ALLA" skulle gått vidare...men men ingen gillade hennes juckande på scenen kan jag tro...haha, jag störde mig väl lite på det.

Ögongodis!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm!! MUMMA!!;)

2009-02-22 @ 16:14:56
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh beccs nu känns det mycket bättre :) Eftersom du lovat att vi ska fira så lovar jag att jag ska bli en mästare på kryckgång!



Puss och Kram

2009-02-22 @ 23:17:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0