Va fort det går

Barn hit och barn dit. Gud va tiden går fort! Minns när jag och mina vänner lekte att vi hade barn och famlij, vips så har vi vuxit upp och skaffat det! Ja, inte jag då da, tänkte jag skulle hinna med lite annat först:) Men nästan alla mina vänner har fått barn/familj, och det som bara var en lek för ett antal år sedan har blivit verklighet. Allting går så fort och jag känner att verkligheten smyger tätt inpå mig nu, vi har blivit vuxna och långt ifrån lek. Jösses, låter som jag är 50+ eller nåt haha!
Nä, nu ska jag gå och nanna kudde....ÄNTLIGEN!

Godnattis!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är väl typ bara du och jag kvar snart Beccs! shit pommes!

2009-02-05 @ 23:03:43
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0