Tiden går och syskon består

Tänk va tiden går, va i hela fridens namn hände? Vips, så är jag 23 år och har en underbar sambo och underbara vänner/kusiner;) Har till och med ett bonusbarn, som var så liten när jag träffade honom första gången och nu är han hela 8 år.
Alla vi i syskonskaran Ivarsson har vuxit upp (även fiffi tro det eller ej...haha) och dom äldsta har dragit till större delar av landet. Man inser inte hur mycket det betyder att ha varandra nära när man har det hela tiden, men nu känner man hur mycket man uppskattar att träffa sina syskon.

bjuder på en bild på syskonen Ivarsson (Jimmy tillhör ju oxå);)


Fiffi och Jocke
     

Johan kom och hälsade på mig igår innan han åkte hem till Södertälje, och gissa va GLAD jag blev!!



Tur att jag har er <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va gullig du är!:-D

2009-02-23 @ 20:49:21
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är väl för go!!!

2009-02-23 @ 21:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0