Bättre sent än aldrig

Jaha,då är man här igen, till sluuuut! Tappade bort mitt lösenord så jag har inte kunnat uppdaterat. Sådär ja,nu vet ni det:) Tack Jenny för att du har bättre minne än jag...hehe!

Hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder från nyår, men dom bilderna finns ju i Alex kamera så det blir lite svårt...men dom kommer vid ett senare tillfälle.
Kan ju avslöja att jag fick en väldigt rolig julklapp av min älskade gubbe, nämligen en konsert med coldplay...JIPPI
men det finns en liten hake i det hela....måste hålla ut till augusti....pust och stön. Men den som väntar på nåt gott...nja ni vet ju resten;)
Fick självklart mycket annat som var kanon bra det också...så TACK TACK!


COLDPLAY stockholm stadion 22 Augusti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0