Ingen vår utan vinter...

....så är det! Därför känns det så skönt att vi är på rätt halva av året....äntligen:) Är trött på mörker nu, vill ha ljus på morgonen när man ska till jobbet då känns det så mycket lättare på nåt sätt. ja ja, ska väl inte klaga nu när November och December äntligen är förbi. Nu ser jag fram emot ett bra år som jag ska göra det bästa av och lämna det förflutna bakom mig;) Det är så väldigt skönt när man vet vad man vill och vet att det inte kan bli mer rätt än så. Men jag ångrar absolut ingenting jag gjort under 2008, det har bara gjort mig till en starkare person som kanske är en gnutta mindre naiv...hehe;)
Nu ska jag över till Hanna som jag har sådan tur att ha som granne, plus att hon gör fruktansvärt gott kaffe!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på födelsedagen Beccer!

Hoppas du får en underbar dag!

Puss och kram

2009-01-22 @ 10:50:17
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 10:54:51
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0