mörkrädd!

fy va jag är mörkrädd...:(  Vet inte riktigt vad det bottnar i men jag har känt så här sedan jag kan minnas. Minns när jag var  ca 4 år, redan då var jag rädd för att vända mig om i sängen...för då ser man ju inte ut i rummet och inte vem eller vad som kan befinna sig där. Ett annat exempel som jag kan berätta om är när jag flyttade in här i lägenheten  tillsammans med min nuvarande sambo. Han hade då tagit bort dörren till sovrummet, vilket ledde till att jag kunde se rakt ut i hallen när jag skulle sova....usch! Då började min fantasi skena iväg och jag såg massa otäcka saker, tyckte jag....så han fick vackert hämta dörren igen.  
Jag gillar ju verkligen det här med nattlampor men det gör inte min sambo,tyvärr. Men han var så gullig att han kom på en lösning på mitt lilla mörkerproblem;) En sådan här liten lampa man sätter i kontaktuttaget, PERFEKT! Den lyser lagom mycket och jag har ju ett uttag alldeles brevid sängen. Det är ju ganska galet ändå, man är snart 23 år och rädd för mörkret...och eventuella spöken,shit va löjligt det låter. Visserligen är det inte spöken man ska vara rädd för utan riktiga människor...sägs det iaf. Det låter ju väldigt logiskt, ska försöka komma ihåg det;)

Här är den, mitt tips till alla mörkrädda...hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0