Det var tider det!

Idag är det dags för studenten för en hel drös, kul för er! Själv minns jag min student som om det var igår =) FAN va kul jag hade, synd att jag blev så fruktansvärt trött bara...gick hem och la mig före 1.00...det är väl det enda jag ångrar. Men vad ska man begära av en halvfull student som varit vaken i närmare 19 timmar..?! Ja ja det var helt klart en lyckad student jag hade och just nu sitter jag här och avundas dagens studenter som har en hel natt av festande framför sig ;)


Tydligen hade jag och Alex väldigt roligt på den här bilden...=)


Tror jag ska damma av min gamla studentmössa och haffa ett flak...eller nä, jag får helt enkelt inse att mina student tider är förbi =( snyft!
Nu är jag tillbaka till verkligheten igen och ska fixa iordning mig och dra ner på stadens gator och heja på alla fyllelass.

Ha en trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst hade vi en lyckad student! Det borde vi göra om! På riktigt :) haha



Tack så mycket söta du <3



Puss och Kram

2009-06-05 @ 10:26:10
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0