L-A Fest och här sitter jag=(

Ja, så har den STORA festen dragit igång här i lilla Ludvika. Själv sitter jag hemma och ångrar att jag inte kikade ner på stan idag, men vad ska man göra när man är så trött att man nästan faller ihop, tråkigt är det i alla fall. Ja ja, det går fler tåg.....
Vi har myst lite här hemma ikväll, proppat i oss lite kinamat och tittat på film, inte helt fel det heller. Vi kollade faktiskt på " The Neverending story" vi har nämligen ett barn i huset den här helgen =)
Just nu är det toalettstädning på gång alltså lite mindre mysigt måste jag säga, men behövligt!  Ska väl se hur det går för gubben min...

Ha så roligt alla mina vänner (ha lite extra kul för mig oxå) ;)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0