Slänger in ett par rader

Här sitter jag, trött som få. Snart dags att nanna kudde men jag tänkte slänga in ett litet inlägg först =) Inte för att jag har nåt speciellt att skriva om (som vanligt) men jag lyckas nog knåpa ihop nåt iaf. Var till Borlänge i Söndags och firade min bror som blev 25 år...dom hade en väldigt goood smörgåstårta som jag smällde i mig en bit av, bokstavligt talat ;) På hemvägen hällregnade så jag knappt såg vägen...usch, det var lite jobbigt faktiskt. Nu vill jag inte ha mer regn, så jävla typiskt att vi ska få ännu skit sommar!! Därför har jag kommit på att jag och min sambo ska  försöka få tag på en sista minuten resa till semestern...då har man chans att få lite sol på sig. Skulle inte förvåna mig om det blir jordens kanon väder i Sverige bara för att man drar här ifrån :P (om man nu kommer iväg)
Midsommar på Fredag är det också och jag har ingen aning om vad jag ska göra? Känns ju nästan som om an måste göra nå roligt i alla fall. Blir lite käk vid mor min men sen då?! Aja, sånt där brukar ordna sig hehe...
Nä nu blir det lite TV tittande sen drar jag ett par timmerstockar sen är det bara upp igen och jobba..huvaligen=/

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0