Atjoo!

Idag är det ingen bra dag. Har blivit riktigt förkyld och har ont i halsen:( Där fick jag för att jag sa " Jag blir typ aldrig sjuk" ..
Hoppas att jag slipper feber och sånt tjafs iaf.
Igår var vi till Borlänge en vända, vi var in på Kupolen och där var ju en del schlagerartister som sjöng, gillade bara när det var Sarah Dawn Finer som tog sig ton;)
Hittade en riktigt snygg väska, fick bara lov att köpa den....hade inge val! Sen fick jag med mig en ny halsduk också. Men mer än så blev det inte. skulle väl köpt ett par skor men dom hade ingenting i min smak, typiskt.
När vi kom hem igen så ringde min bror Joacim och sa att han och Sofia skulle komma hit och dricka lite kaffe=) Har Inte träffat dom sedan December så jag blev väldigt glad! Vi hamnade framför dumburken och tittade på Ballar av stål helt sjukt men roligt.
Nu hinner jag inte skriva mer, nu börjar reprisen av Robinson....och det måste ju ses!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch är du sjuk? Ja så går det när man är stor i truten;) haha nejdå! Krya på dig gumman!

2009-03-22 @ 15:58:06
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0