Härligt!

Va lycklig jag blir när solen skiner, och det snart är vår=) Har längtat efter ljusa kvällar och härliga vårkänslor...mmm. Det är väl nu först som jag kan tacka vintern, för det är ju vintermörkret som gör att jag uppskattar våren så mycket!

Jag var som sagt till min far i Söndags som var väldigt brun måste jag säga, herregud va viit jag är...:P Jag är ju nästan genomskinlig för sjutton!
Han berättade att han hade käkat ris i Thailand, riktigt mumsigt tyckte han, ända tills han fick reda på att det var MYRÄGG HAHA...det gäller att läsa innan man sticker gaffeln i munnen antar jag. Kunde fan inte sluta skratta, han är rolig min far.
Fick även fina kläder av pappa och Inger så det tackar jag för!!

Har jobbat den här fina dagen, men det känns som det går lättare på jobbet när det är sol. Det borde ju vara tvärtom men man blir som sagt på bättre humör. Nu ska jag fixa lite kvällsmat , det sugar i kistan;)


Ris eller myrägg?....;)


Trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Bigbrother Johan

Hahaha käkade han myrägg? Fy helvete! Du får fan haka på å hälsa på han nästa vecka när jag kommer! Hahahahaha fy fan va kul!

2009-03-17 @ 20:35:20
URL: http://johanivarsson.blogg.se/
Postat av: becca

ja, det är sant! Jovisst det kan jag väl göra, då blir han glader:)

2009-03-18 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0