Kaffesuuuug!

Idag när jag kom hem efter jobbet drabbades jag av skallvärk. Funderade inte så mycket mer på det fören det slog mig, jag har inte druckit kaffe på hela dagen och klockan var nästan halv fyra. Jag har liksom försökt att förtränga att jag är beroende av kaffe, vet att det låter lite skumt men jag har en anledning..hehe
Jag slurpade i mig två koppar och jag bara kände hur huvudvärken trappades ner. Det är nu ett faktum, jag är BEROENDE av kaffe!
Jaha, nu vet alla det...intressant? Äsch, måste ju skriva om någonting iaf;)




Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha schysst bild! :) Va gullig du är!

2009-03-05 @ 12:31:33
URL: http://malinmossberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0