Ledig

Så va det Måndag igen, men det gör inget för min del eftersom jag är ledig..wihoo! Just nu känner jag mig ganska rastlös har funderat fram och tillbaka vad jag ska hitta på idag?! Men kommer inte på någonting, ska ju tydligen bli snö och jag har ingen srörre lust att ta fram bilen och åka heller:( Är visserligen förkyld fortfarande så det kan nog vara bra att ta det lite lugnt.
Sitter här och dricker kaffe och lyssnar på lite bra musik och det låter väl som en bra Måndag va?! Jag njuter i full drag...ska väl åka ner och hämta min kära sambo, vi ska käka lite lunch ihop, det är ju inte varje dag. Alltså måste jag fram  bilen ändå.
Tänk att när man är ledig och ska få sova då blir man allltid väckt av någonting..? Jag vaknade av att dom började såga med någon slags maskin utanför fönstret 07.30...hallå! Alla jobbar faktiskt inte bara för att det är Måndag!! Jag blev så tvär att jag gick upp, kan ändå inte somna om när jag vaknar så där. Tack så hemskt mycket snickargubbar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0