Rolig Fredag!

Nu har jag lite bråttom men ska försöka fatta mig kort. Igår hade jag skit roligt med Hanna,Johanna, Emmelie, Anna och Jenny,,,hm hoppas jag inte glömt någon;) Vi hade lite förfest här hos mig sen hamnade vi på Solo. Måste dansat av mig allt jag ätit den dagen...och det var inte lite det, då kan ni tänka er va jag shakade. Tack allihopa för en grymt rolig kväll!! Ska lägga in lite bilder sen, om jag hinner...?
När jag är klar här ska jag och syrran dra till våran bror i Borlänge, ska bli kul! Hoppas att väglaget är okej bara....usch, tycker inte om att köra i det här skitvädret! Blir nog en uppdatering imorn...är lite stressad nu.
Trevlig Lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inga bildbevis på bloggen tack!! Haha måste ju ha varit helt skev på alla kort som man drack å hade sig!! Haha.. men det var en skit kul kväll!!! Tack för den!=)

2009-03-29 @ 12:27:47
Postat av: Jenny

Tack Brudar! Hade hemsk trevligt :)det måste göras om! och som Hanniii nämnde...inga bildbevis tack haha

2009-03-29 @ 19:50:08
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0