Så blev det kväller?

Jag vaknade, jobbade, kom hem,käkade och nu ska jag snart sova....hinner ju ingenting verkar det som:( Visserligen hamnade jag i telefonen med min bror i ca en timme, kanske därför tiden gick så fort? Har väl inte så mycket att skriva om egentligen, men det blev en liten uppdatering iaf.  Ska snart gå och sussa, ska bli sååå skönt. Känner mig helt slut i hela kroppen, utmattat med andra ord....brrr, kallt är det också.
Det blev lite gnäll och stön att läsa om, det var ju väldigt kreativt av mig;)

Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Jämpa

Oj Beccasiiin vad du är duktig att blogga! Skämmes på mig tamefan!!! Nu måste vi dra ihop brudarna snart...jag känner saknad av ett gött skratt :)



puss och kram

2009-03-11 @ 19:41:18
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Bigbrother Johan

Sappa stavas Zappa...... Fan att man ska behöva tala om allt för dig! Nädå =)

2009-03-11 @ 23:08:38
Postat av: becca

men hoppsan! Det har jag aldrig tänkt på förut:-O Tack kära bror för det:P

2009-03-12 @ 11:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0