Snälla snälla!

Nä, det blidde inge källbotten igår:( Istället blev det en helkväll med Alexandra och det var ju inte helt fel.Visserligen vet jag inte om det var ost-skinkrullen som lockade henne in till stan eller om det verkligen var mig hon ville träffa;)
Vi kikade på melodifestivalen och skrattade åt Caroline af Ugglas, herregud vilken konstig människa! Hon var ju bara för mycket. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, man funderar ju på va hon "går" på liksom? Hon hör väl inte riktigt hemma på 2000-talet eller? Jag säger bara: Snälla snälla, vill inte se Caroline af Ugglas framföra den där låten IGEN! Hur kunde hon gå vidare, fattar ingenting!? Jag antar att Svenska folket bara vill driva med henne tillbaka,för hon driver väl med oss eller?

Nu ska jag umgås lite med killarna här hemma!
Ha en trevlig Söndag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, inte är den kvinnan en artist iaf.... Hon hör hemma på dramaten, där hon kan framföra hamlets version av Snäll Snalla! USCH!

2009-03-08 @ 21:40:07
Postat av: Bigbrother Johan

Ja, inte är den kvinnan en artist iaf.... Hon hör hemma på dramaten, där hon kan framföra hamlets version av Snäll Snalla! USCH!

2009-03-08 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0