Allt och ingenting

Här sitter jag, fullsmockad med mos och köttbullar i magen. Man blir hungrig av att slita på jobbet som jag gör hehe, ännu en bra ursäkt som jag måste ha för att få äta som en skogshuggare;) Kvällen är ju bara barnet och jag har ju en semla som väntar på mig i kylen också, gött skit. 
Skönt att ha klarat av MÅNDAGEN det är ju den värsta dagen, en dag närmare FREDAG! Inte för att jag ska göra nåt speciellt men det är så skönt med helger när man får sova och mysa. Jonatan kommer till helgen också, det är ju roligt för då kan man äta upp lördagsgodiset som blir över...fy vilken hemsk plastmorsa jag är va? Nä da, han är go den där lilla pojken.
Tänkte att min älskade sambo kan ta att åka hem nu, börjar känna mig lite ensam:( Men han skulle inte repa så länge...sa han iaf. Han har nämligen lite jobb att stå i, hela köket ser rörigt ut med panel och luckor på golvet. Vill att det ska bli klart snart!! Inte har vårat bord kommit än heller, ska det ta 4 veckor att skicka ett bord till Ludvika lr? Det är ju inte som om dom ska bygga ett nytt bord liksom! Aja, det blir nog bra i slutändan:) Nej, nu ska jag ta att syssla med min favorit syssla, nämligen att prata i telefonen;)

Hejdå för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0