Onsdag

Kom hem för ett tag sedan, var till Källbotten en sväng och skrattade ikapp med Sandra och Linda det var väldigt trevligt faktiskt. Skönt att fördriva tiden med  skratt och kaffe, istället för att ligga på soffan och sappa mellan kanalerna som jag gör ganska ofta efter jobbet.
Från det ena till det andra. Är det någon mer än jag som bara längtar efter The sounds? Ingen har väl glömt bort Living in America eller godingen Tony the beat? Om jag hörde rätt på radion här om dagen så ska dom släppa ett nytt album snart...tror det var i Maj eller Juni...tjoho! Har även hört att dom ska spela på Peace & Love i sommar....tror jag måste dit;)
Man blir ju så nostalgisk när man hör vissa låtar, hehe och det är ju roligt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Längtar som faaan tills dom släpper de nya albumet! Kan faktiskt aldrig tröttna på "Dying to say this to tou"!!

2009-03-12 @ 18:50:58
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0