Plötsligt händer det....

...att jag skriver några rader här på bloggen ;) Måndag igen då, men det gör inte så mycket när man har sånt här KANON väder!
Jag kan ju berätta lite om min JÄTTE roliga Fredag. Min bror Jocke ringde och frågade om jag och Jonas ville komma till Borlänge och bowla lite och ta ett par öl, självklart sa vi :) Jocke och Sofia kom och hämtade oss...när vi hade åkt ett par mil så märkte vi att bilen behövde en paus eller nåt, det var världens moln kring bilen och rök överallt. Den hade blivit lite överhettad eller nåt så vi blev ståendes ett tag efter vägen men vi kom oss iväg till slut iaf haha.
Konstig bil det där, det gick bara att få varmluft i den också, så ni kan ju tänka er va jag fick göra ett par gånger på vägen hem...stackars Sofias Mamma som körde hem oss fyllbuttar mitt i natten och stackars mig som blev lite "dålig" usch! Jag hade vevat ner fönstret och hängde ut med huvudet, och det blåste en hel del och jag hade sovit med halvöppna ögon vilket resulterade i en STOR vagel under mitt ögonlock...mmm inte skönt kan jag säga, lagom svullen är jag också aj aj!
Vi hade iaf skitskoj. åt god mat och så fick vi oss en liten krogrunda i Borlänge, inte dumt det. Tack kära bror och sofia för en rolig Fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0